ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

 

Σκοπός μας είναι να παρέχουμε σύγχρονες ξενοδοχειακές υπηρεσίες που προσαρμόζονται στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις από την ελληνική και τη διεθνή αγορά για υψηλές προδιαγραφές Ποιότητας. Επιδιώκουμε οι υπηρεσίες μας να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών μας για διασφαλισμένη και σταθερή ποιότητα, σε συμμόρφωση με τις εφαρμοστέες απαιτήσεις της Νομοθεσίας και των υπόλοιπων ενδιαφερόμενων μερών. Αυτό το επιτυγχάνουμε μέσα από την οργάνωση μας σε Σύστημα Ποιότητας που ανταποκρίνεται στο ISO 9001:2015.

 

Διαρκείς σκοποί για μας αποτελούν:

 

  • Παροχή υπηρεσιών κατάλληλα προσαρμοσμένων στις ανάγκες κάθε πελάτη.

  • Συνεχής παρακολούθηση της διεθνούς αγοράς τουρισμού και προσαρμογή στις συνθήκες της Ελληνικής Αγοράς.

  • Συνεργασία σε μακροχρόνια βάση με πελάτες και συνεργάτες στο χώρο του τουρισμού.

  • Η συμμόρφωση προς τις απαιτήσεις της Νομοθεσίας.

  • Η διεύρυνση του πελατολογίου μας.

  • Η γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών μας.

  • Η ενδυνάμωση της θέσης μας στην αγορά του κλάδου.

  • Η αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών μας.

  • Η μείωση των παραπόνων των πελατών μας.

  • Η εξάλειψη των μη συμμορφώσεων.

  • Η βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής μας και η συνεχής αναβάθμιση των ξενοδοχείων μας.

 

Οι σκοποί αυτοί ανασκοπούνται σε προκαθορισμένα τακτικά διαστήματα από τη Διοίκηση της εταιρείας.

 

Η Διοίκηση της εταιρείας μας δεσμεύεται ότι όλο το προσωπικό της αφομοιώνει και εφαρμόζει τις διαδικασίες που απαιτεί το Σύστημα Ποιότητας στη διάρκεια της καθημερινής του εργασίας. Για το λόγο αυτό παρέχει τον απαραίτητο υλικοτεχνικό εξοπλισμό και μεριμνά για τη συνεχή εκπαίδευση των εργαζομένων της.

 

Παράλληλα, για να εξασφαλίσουμε την πλήρη εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητάς του, εφαρμόζουμε μηχανισμό ελέγχου, που συνίσταται στην μέτρηση δεικτών απόδοσης των διεργασιών μας, στην καταγραφή και αξιολόγηση των διενεργούμενων ελέγχων και στην υλοποίηση συγκεκριμένων πλάνων διόρθωσης και βελτίωσης.

 

Η Πολιτική Ποιότητας αποτελεί Δέσμευση της Διοίκησης και ευθύνη όλου του προσωπικού και αναφέρεται στα ακόλουθα ξενοδοχεία:

 

ATHENS AVENUE HOTEL

 

REX HOTEL

 

GRANDE BRETAGNE HOTEL

 

ARION HOTEL

Grande Bretagne Ξενοδοχείο Ναύπλιο
Πλατεία Φιλελλήνων, Λιμάνι Ναυπλίου
Τηλ. +30 27520 96200
Fax. +30 27520 96209
e-mail: info@grandebretagne.com.gr
MHTE: 1245Κ060Α0161300
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ
ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
Καιρός/ Νόμισμα/ Links/ Ώρα
PARTNERSHIPS
Rex Hotel
Arion
© 2024 Grande Bretagne Ξενοδοχείο στο Ναύπλιο. All rights reserved. | GDPR | Πολιτική Ποιότητας | Whistleblowing